29. 4. 2008.

Robija

Čini mi se kao juce da je bilo, stojim ispred ogledala sa maminom haljinom, njenim šeširom i štikalama na sebi, i maštam o tome kako imam deset godina više. Sada je došao taj dan. Sada se od mene očekuje da budem ozbiljna i odgovorna, da radim i stvaram, da stajem na svoje noge... Jedini problem je u tome što se ja i dalje osećam kao mali devojčurak u maminim stvarima ispred ogledala.
Bila sam u selu pre neki dan i moje babe tamo su me pitale zašto se nisam udala, imam li verenika i kada ću decu da radjam. Pojam dece mi se u ovom momentu čini kao hiljadama milja daleko....u ostalom JA sam još uvek dete. A onda pomislim na sve te devojke- žene koje su u mojim godinama sva ta „očekivanja“ već ispunile. Našle su i verenika i udale se, izrodile decu.....i zarobile se! Ako sada rodim decu to znači da neću završiti fakultet, a ako ne završim fakultet biću večno zavisna od nekoga...u ovom slučaju muža verovatno....U ostalom sada osećam kao da je život tek ispred mene da treba toliko toga još da predjem i naučim da bi mogla to da prenesem na svoju decu jednog dana. A sada se bojim da ne bi imala šta da im dam. Ne bih mogla da podnesem da mi dan zavisi od nekog drugog, i da za svaki svoj pokret moram nekom drugom da odgovaram. Moj za sada glavni cilj jeste da budem samostalna i svoja, „sam svoj gazda“. Moj cilj je da budem slobodna.....

Lea Abinun

1 коментар:

Ljiljana Đukić је рекао...

hej. to je potpuna istina. ALI, ja mislim da bih imala sta da pruzim... mada se ne bih udala pre faxa. ali to sa babama... hehhe... to je svacija prica. oni su ziveli u drugo vreme pa nista ne razumeju.