24. 4. 2008.

Žena kad se pakuje...

sedim i gledam je. Ona beznadežno trči kroz kuću. Čini mi se da svaki put prođe sa istim stvarima u ruci... sad je nekako natrpala na ogromnu gomiletinu masu stvari. Dve tri majice, pantalone(jedne čak i za pranje ?=)(/&%) i onda opet panika. Ona: koji ranac??? koji?!??!? ja kažem:pa crni. ona: AAAAAAAA.... pa gde je? ja:pa ispod kreveta. ona: jaooooo... ( inače-to jedini ranac koji ima.) kako ću? ... uh...
treba da krenemo za oko sat vremena a ona treba još da opere kosu i spakuje još nešto (?!?!) a da. možda i da jede. ... a ako naleti na još nešto što može da se spremi (npr operu sudovi ili usisa - i to MORA ...) sad pretura po drugoj torbi. i telefonira. Žene su zaista sposobne za multitasking ali ga doživljavaju jako stresno. ja sedim,pišem i pušim cigaru - multitasking,nema šta...
nakon 15 min-pakovanje je gotovo. konačno odlazi da se kupa.
ja gledam i ne verujem. imamo ukupno 4 kese, dva ranca,dve regularne torbe "na rame" i laptop.
sreća pa imamo prevoz. a kada vide koliko imamo stvari ... verovatno ga imamo sad i nikad više.
mnogo je stresno pakovanje kad si žena.


ljIljAnA đUkIć

Нема коментара: