13. 4. 2008.

dobar dan

... kod mene u kraju tacnije u samom ulazu postoji prodavnica razno raznih kucnih potrebstina. sve je u redu sa njom- i cene i opremljenost ali radnici su - zvanicno-najljubazniji u istoriji celog sveta. Dakle, ako sedmsdeset puta na dan udjete u radnju oni ce vas svaki put ljubazno pozdraviti sa "dobar dan" a onda se besomucno truditi oko vas i traziti vam najlepse povrce i najlepsi hleb i sve najlepse sto vam treba. I onda,kada vam se to desi sedamdeset puta na dan, pocinje uzasno da ide na zivce. Pa kako je dodjavola moguce da su UVEK tako fini? i da li sam ja onda najgori lik sto na njihovo dvadeset trece " dobar dan" ne odreagujem ?!?! ja mislim da nisam.
i tako sam samo htela da vam pozelim dobar dan-i to cu uraditi sad i casna rec vise ni jednom,ma koliko puta budete posetili blog.


LJiLJaNa ĐuKiĆ

Нема коментара: